fbpx
 
Descarca aplicatia REPORTERIS
 
În urma publicării de către REPORTER DE IAŞI a articolului „Muncitori din Iași trimiși la muncă in condiții inumane  de falsul avocat Daniel Condrea”, în data de 15 aprilie 2022, juristul menţionat în titlu a remis redacţiei propria sa poziție, la 48 de ore de la apariția materialului.

Publicaţia pro-Kremlin Komsomolskaia Pravda (KP) a publicat, luni, un articol în care care citează ministerul Apărării de la Moscova, în care se spune că 9.861 de militari ruşi au murit în Ucraina. Ulterior, articolul a fost şters de pe site, conform BBC şi Nexta. Potrivit acestui articol, numărul soldaţilor răniţi este de 16.153.

* Șeful IPJ Iași s-a făcut că anchetează BZI pentru negarea Holocaustului, luând la țintă o firmă care nu mai există
* Gîtlan, de două ori în studioul publicației în timpul cercetărilor și o dată după ce patronul a fost inculpat  

Șeful Inspectoratului Județean de Poliție Iași, comisarul-șef Costel Gîtlan, a girat începerea unei pseudo-anchete asupra Bună Ziua Iași (BZI), publicație acuzată de un cotidian național de negarea Holocaustului. În cadrul anchetei, polițiștii au cercetat o firmă care fusese radiată din scriptele Registrului Comerțului. În aceeași perioadă, Gîtlan a venit de două ori în studioul publicației pe care o „ancheta”, acordând interviuri în care și-a prezentat realizările și nu a fost deranjat cu nici o întrebare incomodă. Pe 10 septembrie 2021, la cinci luni după ce patronul publicației a fost pus sub urmărire penală în alt dosar penal, Gîtlan a revenit în sediul BZI, pentru a treia oară în decurs de un an și jumătate.


* Șeful IPJ Iași s-a făcut că anchetează BZI pentru negarea Holocaustului, luând la țintă o firmă care nu mai există
* Gîtlan, de două ori în studioul publicației în timpul cercetărilor și o dată după ce patronul a fost inculpat  

Șeful Inspectoratului Județean de Poliție Iași, comisarul-șef Costel Gîtlan, a girat începerea unei pseudo-anchete asupra Bună Ziua Iași (BZI), publicație acuzată de un cotidian național de negarea Holocaustului. În cadrul anchetei, polițiștii au cercetat o firmă care fusese radiată din scriptele Registrului Comerțului. În aceeași perioadă, Gîtlan a venit de două ori în studioul publicației pe care o „ancheta”, acordând interviuri în care și-a prezentat realizările și nu a fost deranjat cu nici o întrebare incomodă. Pe 10 septembrie 2021, la cinci luni după ce patronul publicației a fost pus sub urmărire penală în alt dosar penal, Gîtlan a revenit în sediul BZI, pentru a treia oară în decurs de un an și jumătate.


* Tudor Vlad Rădulescu era judecător de câteva luni, când a dat sentință favorabilă dezvoltatorului Daniel Niculiță într-un proces cu REPORTER DE IAȘI
* Dar tatăl judecătorului era la acea dată consilierul personal al primarului Mihai Chirica, fiind plătit cu 1.000 de euro/lună
* Articolul incriminat avea titlu: „7 etaje ilegale, o minciună Niculiță-Chirica de 2,5 milioane de lei”
* Titlul îl privea pe șeful lui Rădulescu, tatăl celui care ne-a condamnat
* Sentința este fără precedent: să ne cerem scuze de patru ori la rând, săptămânal
* Daniel Niculiță a fost la cumătria primarului Mihai Chirica și a încălcat autorizațiile de construcție la mai multe proiecte imobiliare

O sentință, două uriașe controverse. Pe 18 noiembrie 2020, magistratul Tudor Vlad Rădulescu, de la Judecătoria Iași, a condamnat, în civil, firma editoare a REPORTER DE IAȘI și doi jurnaliști ai publicației. Pentru că ziariștii l-ar fi denigrat pe Daniel Niculiță, dezvoltator imobiliar.


* Tudor Vlad Rădulescu era judecător de câteva luni, când a dat sentință favorabilă dezvoltatorului Daniel Niculiță într-un proces cu REPORTER DE IAȘI
* Dar tatăl judecătorului era la acea dată consilierul personal al primarului Mihai Chirica, fiind plătit cu 1.000 de euro/lună
* Articolul incriminat avea titlu: „7 etaje ilegale, o minciună Niculiță-Chirica de 2,5 milioane de lei”
* Titlul îl privea pe șeful lui Rădulescu, tatăl celui care ne-a condamnat
* Sentința este fără precedent: să ne cerem scuze de patru ori la rând, săptămânal
* Daniel Niculiță a fost la cumătria primarului Mihai Chirica și a încălcat autorizațiile de construcție la mai multe proiecte imobiliare

O sentință, două uriașe controverse. Pe 18 noiembrie 2020, magistratul Tudor Vlad Rădulescu, de la Judecătoria Iași, a condamnat, în civil, firma editoare a REPORTER DE IAȘI și doi jurnaliști ai publicației. Pentru că ziariștii l-ar fi denigrat pe Daniel Niculiță, dezvoltator imobiliar.


Dacian Cioloș, co-președintele USR-PLUS, a avut luni o reacție la articolul scris de Costel Alexe, deputat PNL și ministrul Mediului, în care își pune întrebarea „Cum vom guverna 4 ani cu un partener care acum ne consideră adversarul absolut?”, vorbind în mod particular despre alegerile din Iași. Astfel, liderul PLUS spune că este în favoarea unității dreptei, dar fără ca aceasta să-i conțină pe membrii PSD care s-au înscris în PNL.

Am adus mai mulţi bani la bugetul local „din pix”, dar adevărata soluţie este alta. În numai câteva zile, încasările au crescut cu 30%. Într-un an înseamnă minim 30.000 de euro. Am continuat monitorizările: parcările gem de mașini, valorile declarate sunt mult mai mici. Taxatorii spun că o mașină stă 3 ore dar le taie bon pe-o oră, „din bun simț”. Potențialul ar fi de milioane de lei anual, dacă s-ar monta sisteme automate.

 

Cifrele nu mai au nevoie de comentarii. Încasările de la parcări au crescut după materialele REPORTER DE IAŞI dedicate banilor încasaţi din parcările municipalităţii. Sumele par a se fi stabilizat undeva la peste 2.100 de lei zilnic, faţă de 1.700 de lei sau chiar 1.300 de lei pe zi. Totuşi, nu-i destul faţă de cât ar fi normal şi am demonstrat-o încă o dată, în cea mai importantă parcare din oraş: cea de la Hala Centrală.

 


Am adus mai mulţi bani la bugetul local „din pix”, dar adevărata soluţie este alta. În numai câteva zile, încasările au crescut cu 30%. Într-un an înseamnă minim 30.000 de euro. Am continuat monitorizările: parcările gem de mașini, valorile declarate sunt mult mai mici. Taxatorii spun că o mașină stă 3 ore dar le taie bon pe-o oră, „din bun simț”. Potențialul ar fi de milioane de lei anual, dacă s-ar monta sisteme automate.

 

Cifrele nu mai au nevoie de comentarii. Încasările de la parcări au crescut după materialele REPORTER DE IAŞI dedicate banilor încasaţi din parcările municipalităţii. Sumele par a se fi stabilizat undeva la peste 2.100 de lei zilnic, faţă de 1.700 de lei sau chiar 1.300 de lei pe zi. Totuşi, nu-i destul faţă de cât ar fi normal şi am demonstrat-o încă o dată, în cea mai importantă parcare din oraş: cea de la Hala Centrală.

 


Un editor al paginii de Facebook ce aparține site-ului de știri Hotnews.ro a provocat un adevărat scandal după ce a distribuit un articol despre fostul premier Victor Ponta cu un comentariu acid: „Sper să crăpi, Victor Ponta!”.

 

La doar câteva minute după ce a fost publicată, postarea a fost ștearsă, iar reprezentanții Hotnews.ro au explicat situația și și-au cerut scuze public față de Victor Ponta.

 

„Unul dintre editorii contului de Facebook ai HotNews.ro a avut o postare îngrozitoare, inacceptabilă, la adresa fostului premier Victor Ponta. Ne cerem scuze public atât lui Victor Ponta, cât și publicului, pentru această postare care nu are ce caută în spațiul public. Colaboratorul care a postat acest lucru a fost data afară de la HotNews.ro. Reiterăm atașamentul nostru pentru decență discursului în spațiul public și hotărârea de a lupta cu orice mijloace pentru a păstra un spațiu public curat. Încă o data, prezentăm scuzele noastre”, au scris pe Facebook reprezentanții site-ului de știri.

 

La puțin timp după acest anunț a fost lansată o petiție online pentru reangajarea editorului.

Fostul angajat „HotNews“ a revenit cu previzări şi şi-a recunoscut vina, scriind pe Facebook că a încurcat contul personal de Facebook cu cel al publicaţiei.

„Vreau să anunţ, în mod oficial, că postarea de pe contul de Facebook al HotNews.ro, referitoare la Victor Ponta a fost postată de mine. Nu a fost cu intenţie, era doar o părere personală pe care am vrut s-o împărtăşesc pe propriul meu cont. Din greşeală, am încurcat pagina de share şi postarea a aparut pe HotNews. Îmi cer scuze public întregii redacţii“, a scris Sebastian Rotaru pe Facebook, fostul angajat „HotNews“.

 

Momentul nu a scăpat altora care au lansat un joc spersacrapi.net în care Victor Ponta poate fi spart în bucățele.


Pagina 1 din 2

Arhiva ReporterIS

« August 2022 »
Lu Ma Mie Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Cartierul Austriac