fbpx
Portokal
O femeie din Olt a făcut șoc anafilactic după vaccinarea cu AstraZeneca

O femeie din Olt a făcut șoc anafilactic după vaccinarea cu AstraZeneca


O femeie de 46 de ani a avut o reacție severă, un șoc anafilactic, după vaccinarea cu AstraZeneca, transmit reprezentanții Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV).

Femeia de 46 de ani s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca la un centru din Olt, iar în aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului a dezvoltat o reacție alergică cu criterii de șoc anafilactic.

„Pacienta nu era cunoscută cu istoric de reacții alergice. Personalul medical aflat în centrul de vaccinare i-a acordat de urgență îngrijirile medicale de specialitate, conform procedurilor existente, cu ameliorarea rapidă a stării clinice. Ulterior, a fost solicitat serviciul de urgență în vederea transportării acesteia la unitatea spitalicească din muncipiul Slatina pentru primirea îngrijirilor medicale suplimentare”, arată comunicatul Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV).

Potrivit CNCAV, la acest moment starea persoanei este bună, însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate.

 

Sursa: HotNews


Citeste si...
Nota
(0 voturi)

Leave a comment

Facebook

Arhiva ReporterIS

« Aprilie 2021 »
Lu Ma Mie Jo Vi Sa Du
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Sondaj

Joomla forms builder by JoomlaShine
Go to top